2.A - Školní výlet

27. 6. 2021


Školní výlet do Sedmihorek



   Za slunečného počasí jsme v úterý vyrazili autobusem do Sedmihorek do autokempu. Čekal tam na nás bezva program. Nová velká herna s nejrůznějšími atrakcemi, program ekologického centra Český Ráj. Všichni jsme se moc těšili a bylo na co.

 

   V herně se děti klouzaly na klouzačkách, tobogánu, prolézaly, běhaly, skákaly, ale i odpočívaly na polštářích. Výrazy dětských tváří mluvily za vše.

   Po svačince někteří vyzkoušeli jízdu na bílém a černém koníkoví a pak už jsme spěchali za naší průvodkyní mezi zvířátka. Ve výbězích jsme po zvířecím pozdravili, pak i nakrmili a pohladili si Františka, Jonáška, Čerta nebo Rambíka. Tito poníci děti nadchli. Ve vedlejším výběhu na nás čekalo další překvapení – mlsná Máňa, Ferari a její 4 kůzlátka, Růža, babička Hnědka, krásná Fiona a bázlivé ovečky. Šli jsme je nakrmit přímo do výběhu. Děti byly z přítulných a nenasytných koz nadšené. Fanda si padl do oka s malým kůzlátkem. Cestou zpět každý natrhal kytičku pro morčátka a strejdu Pepína, králíka, který v chladnu zahřívá mláďátka. Mohli jsme si pohladit strejdu Pepína a opatrně i jednodenní morčátka. Pak nás čekala hádanka – zvíře ukryté v pytli. Všichni tušili, že je to had, někdo si na něj nechtěl ani sáhnout. 12-letého Romea – krajtu královskou jsme poměřili s Kubou. Dozvěděli jsme se, že ne všichni hadi jsou pro nás nebezpeční. Romea jsme si mohli pohladit a potom i potěžkat (a to už si troufli úplně všichni). Koukněte se na naše statečné indiány na fotkách. Na závěr jsme se ještě zastavili u draka Quida. Byla to agama a povídání o ní a dalších dracích bylo moc zajímavé. Během programu jsme naší průvodkyni pokládali spoustu otázek a hodně jsme toho o jejich zvířátkách dozvěděli.

   Potom jsme si ještě nakoupili dobrůtky, dárečky a vyrazili zpět do Liberce.

  

   Výlet se nám moc vydařil, užili jsme si ho. Podívejte se na naše fotky, výrazy dětí (ty opravdu mluví za vše). Najděte si vašeho indiána a nechte si vyprávět zážitky jeho očima.

 


připojené fotografie: